VRÁCENÍ A VÝMĚNA
Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabalte a přiložte prosím Vaše jméno a číslo objednávky nebo vyplněný formulář. Připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na pobočku Zásilkovny:
Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 720 460 047)
nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.
Náklady spojené s dopravou zboží zpět hradí kupující. Pokud vracíte kompletně celou objednávku, vracíme i poštovné, které jste při nákupu zaplatili.
Neposílejte zboží zpět formou dobírky. Zboží zašlete vždy s potvrzením podání. Jedná se o Vaši ochranu v případě ztrátě zásilky dopravcem.
Výměna zboží
Nepoškozené a nepoužité zboží v originálním balení zabalte a přiložte prosím Vaše jméno a číslo objednávky a Vámi zvolenou požadovanou výměnu (velikost / model / barva). Připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na pobočku Zásilkovny:
Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 720 460 047)
nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.
Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám hradí kupující. Nový balíček k Vám hradíme my.
Neposílejte zboží zpět formou dobírky. Zboží zašlete vždy s potvrzením podání. Jedná se o Vaši ochranu v případě ztrátě zásilky dopravcem.
Reklamace zboží
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu (najdete v e-mailu) a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefonní číslo). Takto připravenou zásilku s označením "REKLAMACE" pošlete bez dobírky na adresu Zásilkovny:
Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 720 460 047)
nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.
Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení.