Vánoční objednávky přijímám do 22. 11.🎄
CZK

Vrácení zboží 

Nepoužívané zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy.

Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabalte a přiložte prosím Vaše jméno a číslo objednávky nebo vyplněný formulář. Připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na pobočku Zásilkovny:

Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 774628 101) 

nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět hradí kupující. Pokud vracíte kompletně celou objednávku, vracíme i poštovné, které jste při nákupu zaplatili.

Neposílejte zboží zpět formou dobírky!

Výměna zboží

Nesedí Vám velikost pásku? Chcete jiný model kabelky? Nepoužívané zboží můžete vyměnit do 14 dnů. Pro výměnu můžete využít náš vzorový formulář. (Informace stačí napsat i ručně a přiložit do balíčku).

Nepoškozené a nepoužité zboží v originálním balení zabalte a přiložte prosím Vaše jméno a číslo objednávky a Vámi zvolenou požadovanou výměnu (velikost / model / barva). Připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na pobočku Zásilkovny:

Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 774628 101)

nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám hradí kupující. Nový balíček k Vám hradíme my. 

Neposílejte zboží zpět formou dobírky!

Reklamace zboží

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu (najdete v e-mailu) a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefonní číslo). Takto připravenou zásilku s označením "REKLAMACE" pošlete bez dobírky na adresu Zásilkovny:

Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 774628 101) 

nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.

Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. 

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Objednávku posílám nejpozději do 14 dnů od přijetí platby. Většinou je však objednávka vyřízena do tří dnů. Pokud potřebujete vyřídit objednávku co nejdříve, napište mi tuto informaci do poznámky k objednávce. 

Je možné opravit kabelku i po uplynutí záruční doby?

Ano! Záleží nám na tom, aby Vám kabelka sloužila co nejdéle. Pokud potřebujete malý servis kabelky, vyměnit zapínání nebo upravit šití, ale dva roky už jsou pryč, určitě se mi i tak ozvěte! Uvidíme, co bude v mých silách, ale ráda se o Váš kousek postarám, aby sloužil krásný a funkční co nejdéle. 

Vyrobíte mi kabelku na míru?

Zakázkovou výrobu moc často nedělám. Napište mi ale email a třeba se spolu domluvíme a něco krásného vymyslíme! 

Chtěl/a bych se podívat na produkty v Brně. Je to možné?

Napište mi na email vena@venavalnoha.cz a po domluvě se můžete zastavit v brněnské dílně. Zde je možné kabelky vyzkoušet a zakoupit. Platba je možná i kartou.