Vánoční objednávky přijímám do 30. 11.🎄
CZK

Doprava a platba 

Vaše balíčky se snažím balit do již použitých krabic. Výplň obalů a fólie jsou z druhé ruky, abychom se chovali co nejvíce ekologicky a využívali již použitý materiál. Fakturu posílám pouze elektronicky na uvedený email v objednávce právě proto, abychom společně tvořili co nejméně odpadu. K dopravě využívám služby Zásilkovna a Česká pošta.

Na objednávky nad 3 500,- Kč je poštovné zdarma. 

Cena dopravy ČR:

Zásilkovna - doručení na výdejní místo: 85 Kč

Zásilkovna - doručení na adresu: 139 Kč

PPL - doručení na adresu: 85 Kč

Doručení na výdejní místo v Brně je zdarma. 


Cena dopravy SK:

Zásilkovna - doručení na výdejní místo: 99 Kč

Zásilkovna - doručení na Vaši adresu: 149 Kč


Objednávku je možné uhradit bankovním převodem nebo přes platební bránu e-shopu. 

Číslo účtu pro platbu: 123-479680297/0100

IBAN: CZ4801000001230479680297

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Objednávku posílám nejpozději do 14 dnů od přijetí platby. Většinou je však objednávka vyřízena do tří dnů. Pokud potřebujete vyřídit objednávku co nejdříve, napište mi tuto informaci do poznámky k objednávce. 

Došel mi pásek, ale je mi malý / velký. Chtěl/a bych jinou velikost. Je možné ho vyměnit? 

Pošlete zásilku nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí a přiložte prosím Vaše jméno a číslo objednávky. Je třeba připsat informaci o tom, jakou velikost chcete, případně mne prosím kontaktujte emailem či telefonicky a společně se domluvíme.

Adresa pro odeslání přes Zásilkovnu:

Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 774628 101)

nebo: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00. 

Náklady spojené s dopravou zboží zpět do Brna hradí kupující. Nejpozději do 30 dnů Vám bude odeslán nový produkt. 

Chtěl/a bych se podívat na produkty v Brně. Je to možné?

Napište mi na email vena@venavalnoha.cz a po domluvě se můžete zastavit v brněnské dílně. Zde je možné kabelky vyzkoušet a zakoupit. Platba je možná i kartou. 

Vyrobíte mi kabelku na míru?

Zakázkovou výrobu moc často nedělám. Napište mi ale email a třeba se spolu domluvíme a něco krásného vymyslíme! 

Je možné opravit kabelku i po uplynutí záruční doby?

Ano! Záleží nám na tom, aby Vám kabelka sloužila co nejdéle. Pokud potřebujete malý servis kabelky, vyměnit zapínání nebo upravit šití, ale dva roky už jsou pryč, určitě se mi i tak ozvěte! Uvidíme, co bude v mých silách, ale ráda se o Váš kousek postarám, aby sloužil krásný a funkční co nejdéle. 

Vrácení zboží

Nepoužívané zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy.

Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabalte a přiložte prosím Vaše jméno a číslo objednávky nebo vyplněný formulář. Připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na pobočku Zásilkovny:

Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 774628 101) 

nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět hradí kupující. Pokud vracíte kompletně celou objednávku, vracíme i poštovné, které jste při nákupu zaplatili.

Neposílejte zboží zpět formou dobírky!

Reklamace zboží

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu (najdete v e-mailu) a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefonní číslo). Takto připravenou zásilku s označením "REKLAMACE" pošlete bez dobírky na adresu:

Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 774628 101) 

nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.

Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení.